Sidor

onsdag 1 juni 2011

Loppispryl ..

Den här "grejen" följde med mig
från senaste loppisbesök.
Vet du vad det är?
50 cent betalade jag för den
och tycker att den är så charmig :)
Gissade du rätt?
Det är en arabisk parfymflaska.
Man fyller den med rosenvatten
och "skvätter" god doft omkring sig :)

Den här har dock ärgat fast sig med
tiden, så den går inte mera att öppna ..
.. så nu får den bara stå som prydnad på bordet :)

Ett varmt tack till er alla som tittar in!

Vill också önska mina nya
bloggföljare hjärtligt välkomna :D

Ha en fin fortsättning på veckan!
kram Tini

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Den var ju vacker ! Tänker sätta en puff om ditt lotteri nu ikväll ..
Ha det skönt njut av den lediga dagen !
Kraam
Sanne

Monica sa...

Den ser rolig ut,
lite tusen och en natt feeling kanske ;)

Jag kan tro spray målning inte är lyckat inomhus, men du är nog duktig som kan måla överhuvudtaget inomhus.
Häls. av såttmålaren Monica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...