Sidor

söndag 19 juni 2011

Nya krokar

När jag målat väggen i vardagrummet
satt jag upp tallrikshyllan lite högre än tidigare
för att kunna sätta krokar undertill
och hänga saker på dem.
Köpte krokarna hos Clas Ohlsson
och idag morse fick jag dem
äntligen fastsatta.
Gillar krokarna, men om jag skall 
ha koppen åt rätt håll,
så måste jag vända kroken
åt fel håll.
Så här borde ju krokarna vara.
Nå jag kan ju hänga upp något annat än koppar ..?

Samtidigt ändrade jag lite på hyllan
och bl.a. min favoritbok
Franske stemninger på Nordisk vis
fick sin plats i hyllan.

Nu skiner solen :)

Ha det så bra!
kram Tini

8 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Så fint med krokarna. Finns de på Clas Ohlson? Jag som var där i går... =( Har också behov av fina krokar till min hylla i köket. Får bli en ny resa. =) På min tallrikhylla i matrummet har jag gjort precis som du, det är så fint med koppar under hyllan, lantligt och fint.
Ha en härlig dag, hoppas solen skiner på dig.

kram kram

Anette sa...

Så fint du gjort o krokarna va snygga .
Ha en fin dag .
Kramen Anette

Lyckoslanten sa...

Nu fick jag bli följare hos dig! Mycket vackert att se på här och tack för att du är med i min utlottning! ♥

Monica sa...

Fint med krokar under till, där kan man ju hålla en ständigt bytande "utställning" efter humör o årstid ;)
Ha det bra
Monica

Så Vitt Jag Vet sa...

Du kan ju alltid jusrera krokarna efter behag! Den boken kan jag någongång bläddra i... Jag gillar din tallrikshylla...
Ha en skön söndagkväll !
Kraam
Sanne

Johanna Stålros sa...

Smart med krokar under, snygga krokar. Önskar dig en fin kväll. Kram Johanna

Hammarsbacken sa...

Vilken fin tallrikshylla. Och smart att sätta krokar på den. Jag har ingen tallrikshylla just nu. Men jag skulle gärna vilja ha en. Det hör ju verkligen till ett lantligt hem. Men tyvärr finns ingen plats. Den boken skulle jag också vilja ha. Synd bara att de är så dyra. Men det finns säkert otroligt mycket inspiration i den. Få se om jag inte ska ta mig råd i alla fall... Du har så fin blogg och visar så mycket vackert. Kram Sonja.

Vecka - Vecka sa...

Vad fint med krokarna! Tror att jag såg dom på Claes Ohlsson nån gång..
Ha en skön fortsättning på veckan!
Kram, Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...