Sidor

torsdag 30 juni 2011

Torkställning

Ibland blir det mera disk på 
stugan och allt ryms inte i torkskåpet.
Då är det praktiskt med en extra
torkställning för disken.
Hittade den här hos Kodin Tavaratalo vid Hangövägen.
Har tidigare tittat på liknande, men de har varit ganska dyra.
Så när jag såg den här för 15 e så "måste" jag ju köpa den.
Eftersom färgerna på stugan går i rosa-grönt-vitt,
så var ju färgen på torkställningen "fel",
 så jag tog till spraymålfärgen ..
.. och så här fin blev den :)
Min mosters gamla kaffekoppar skall också
med till stugan.

Tack för alla era goa kommentarer :)
Ha det skönt i sommarsolen!
kram Tini

5 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Det blev fint, tänk vad allt blir fint med vit färg;)!!
Ha en skön dag i solen <3
Kramkram / nettan

Så Vitt Jag Vet sa...

Vau vad fin torkställning.. Den har man ju gärna framme.. Som vit blev den som ett smycke !
Ha det bra i sommarvärmen !
Kraam
Sanne

Anette sa...

Jättefint de blev i vitt ,tänk va vitfärg gör mycke.
Mysiga koppar du ska ta med till stugan :)
Ha en fin kväll.
Kramen Anette

Johanna Stålros sa...

Jättefint! Kram Johanna

Lisa sa...

Jättefint de blev. Gamla kaffekoppar är så vackra och tänk s goa att dricka ur. Ha en skön fredag ..

Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...