Sidor

tisdag 31 maj 2011

Tisdagstema - sommarbordet

Bidrar till Fabrikens tisdagstema idag
med mitt planteringsbord :)
Det är praktiskt att plantera och fixa
med blommorna här, när man inte
behöver stå krokig.
Bordsskivan måste dock bytas ut,
för den här är lite väl "guppig".
En gammal skåpdörr står på
önskelistan som bordsskiva :)
Betongplattan som står framför bordet
gjöt jag i fjol somras 
enligt en beskrivning som jag hittade
i tidningen Drömhem.
Som gjutform hade jag en Ikea plastlåda
i vars botten jag satt en gummimatta.
Det var Fabrikens sista tema 
före sommaren.

Flera sommarbord hittar du hos

Tack för alla trevliga hälsningar!
Ha en fin fortsättning på veckan
och missa inte min utlottning :-)
kram Tini


1 kommentar:

Vecka - Vecka sa...

Superfint! Har nästan exakt ett likadant gammalt sybord som planteringsbord. men det står på lite konstigt ställe, och just nu finns där gamla fula plastkrukor och någon mullpåse.. Ska nog försöka fixa till det lite!
Ha en skön dag!
Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...