Sidor

söndag 18 mars 2012

Lantligt rustik?

Min stil är Fabrikens nyaste tema.
De här bilderna från mitt sovrum
ger en bra inblick i hurudan
inredningssmak jag har :)
Den här hörnan gillar jag mycket;
bordet i shabby chic -stil, lantlig fönsterbåge, industriell
lampa samt krans och madonna i fransk stil.
Min stil är nog en mix av olika lantliga stilar,
kryddat med lite industriella inslag. Stilen kunde kanske
kallas "lantligt rustik"?
Danska Jeanne d'Arc Living representerar
den inredningsstil, som inspirerat mig mest.
Hos Fabriken presenteras många fina
inredningsstilar, så gå gärna in och ta en titt:)
***
Tack för era trevliga hälsningar
och välkommen nya följare :D
Ha en fin ny vecka!
kram Tini



11 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Så fint! Vacker väggtext och vilken underbar provdocka, en sån skulle jag också vilja ha :-)

Ha nu en fin kväll, här ska tittas på deckare snart på 5:an, om jag orkar hålla mig vaken vill säga...hihiii

Kraaaaam Paula

Anette sa...

Hejsan Tini
Åhh du har de så vackert hos dej ;)
Fin blandning.
Sov gott.
Anette

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Du har det sååå fint!!

Ha en bra start på veckan
Kram Tina

www.InWhite4You.se sa...

Hej vad Underbart vackert du har det. Fransk lantstil är min favoritstil av alla. Ha en bra start på veckan du med. Kram Lena

www.InWhite4You.se sa...

Hej vad Underbart vackert du har det. Fransk lantstil är min favoritstil av alla. Ha en bra start på veckan du med. Kram Lena

Livingroom sa...

Hejsan, kikar ännu in för att tacka dej för din inspiration i lördags. Är sååå taggad ännu att pyssla mer... Hoppas vi ses snart i LW-tecken igen..Kram!

Hanne Valkoinenleinikki-blogi sa...

Hei Tini.

Sisustustyllisi on kaunis.
Löytämäsi sovitusnukke on niin ihana. Tuollainen on hakusessa, mutta niitä niin harvoin löytää:)

Ps. blogissani on arvonta!

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Halloj vännen! Jag vet vad din stil heter - Underbar! =)
Kram kram

Annes vita rum sa...

Fint! Gillar väggtexten;)/Ha en fin kväll/Anne

Lotta sa...

Hej här har jag nu kikat runt, du har ett fint hem och bjuder på många fina bilder.
Mvh Lotta

LissasVita sa...

Ja det är väldigt vackert hos dig!! Kramen Lisbeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...