Sidor

måndag 12 mars 2012

Rostiga fynd

Tack för era kommentarer
till provdockan :)
Hoppas ni har haft ett trevligt veckoslut.
***
Från helgens loppisrunda
följde några välpatinerade
saker med mig ..
Det gamla 1-liters måttet har en officiell
stämpel från 1950 ..
.. men det bästa fyndet var nog ..
.. det här silversmycket för 40 cent!
Det såg ju nog ganska bedrövligt ut
före ett dopp i silverputsmedlet, men
nu blev det mitt favoritsmycke :)
***
Det var mycket rostigt på en gång :)
Nu önskar jag er en god
början på den nya veckan!
kram Tini

4 kommentarer:

Puumuli sa...

Så fin provdocka du har hittat! GRATTIS! Det är ju sant att det knappast går att hitta liknande här hos oss...

Du har kommit över ett fint fynd d v s hjärtat; så vacker form det har. Rostiga saker har man ju aldrig heller för många av...

Kram
Sari från Puumuli

Tinas bo sa...

Superfynd igen!!
Turgumma!! :))

Kraam Tina

Anette sa...

Hejsan Tini
Oj nu va de ett tag sen jag va in ser jag oj va jag missat..
Jättefin provdocka du hittat på tradera:)och vilka fina fynd du gjort.
Dina ägg är underbara;)
Ha de så fint.
Kramen Anette

Så Vitt Jag Vet sa...

Du har haft "radarn" igång då du fyndat igen !
Tack för trevligt sällskap ida!
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...