Sidor

fredag 1 mars 2013

Påskkrans och vinnare ..

Jag knåpade ihop en påskkrans i veckan.
Jag lindade juteväv runt ett kransbotten
av styrox, pyntade det med fjädrar, ägg
och en äggformad tag.
Idag har jag oxå dragit vinnaren
i min utlottning ..
.. och vinnaren är ..
GRATTIS!
***
Ett varmt tack till er alla som 
deltog i utlottningen :D
  *
Tusen tack oxå för kommentarerna
till påskäggen
i föregående inlägg :)

Nu önskar jag er alla en riktigt fin
början på mars månad
och
en underbar helg!
 *
kram Tini


10 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer til vinneren:)
Den kransen var bare utrolig koselig:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Sirpa sa...

Grattis till vinnaren!
Vilken fin krans du har gjort! Önskar dig en skön helg!
Kram Sirpa

AnniK sa...

Kaunis kranssi ja onnea ihanan palkinnon voittajalle!

Unknown sa...

Gratulerer til vinneren!
Onnittelut voittajalle! Upea voitto :)
Tini: mun mielestä sinä olet huippu taitava!

Fru Lagom sa...

Man får gratta vinnaren =)

Du är så himla påhittig med fina idéer: Jättefin krans!

En härlig lördag önskar jag dej!

Vita Falkens Lantliv sa...

Jaaaaaaaaaaaaa!!! Tjohooo :) Gud så glad jag blir:)

Mejlar direkt ;)

Super fin krans du har pysslat med, duktiga du!

Kram Susanne

VITA NYANSER sa...

Fin krans! Det är så härligt att pyssla, en riktig energikick!

Ha en bra helg!
Kram L-L

Nyanser av vitt sa...

Grattis till din lyckliga vinnare och tack för en fin utlottning.
En mycket vacker krans. Du är mycket duktig.
Kram Agneta

Rosa i huset i vitt sa...

grattis till vinnaren och tack för en fin utlottning
kram Rosa

Love, Lena sa...

Jättevacker krans!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...