Sidor

onsdag 11 januari 2012

Skolplansch och cykelkorg

Jag hade turen att få den här gamla fina
skolplanschen till egen häromdagen :)
Cykelkorgen är ett fynd
från helgens loppisrunda.
Jag tänkte att korgen skulle bli fin till sommaren
med t.ex. pelargoner i.
Funderar på att måla den vit och
kanske trycka en text på den ..?
Skolplanschen hittade tillvidare sin plats
på hörnskåpet bredvid den gamla hattasken och
renhornen :)
***
Jag blir så glad över era kommentarer,
TACK för att ni ger er tid att titta in
och skriva några rader nu och då :D

Trevlig fortsättning på veckan!
kram Tini

13 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig skolplansch, väcker minnen...

Kram Birgitta

LissasVita sa...

Planscher är tydligt eftertraktade....så klart för de är så vackra...jag vill med ha....;) Kramen Lisbeth

Skogslyckan sa...

Jättefin och lantlig skolplanch. Den kommer du säkert att flytta runt många gånger. Tack för fina ord om min dukning!
Kram Pia

Hammarsbacken sa...

Åh, vilken charmig skolplansch. Cykelkorgen skulle nog bli fin i vitt. Kram Sonja.

dagdrömmar i vitt sa...

Hej vännen:) å vilka fynd! Korgen är fin som den är, men du gör den säkert ännu finare;)
Längtar till trädgården det gör man:)
Kramkram<3nettan

Hemmavid sa...

Hej vännen!

SÅ fina fynd du har gjort!
Underbar cykelkorg - kommer att bli hur fin som helst om du målar den vit!

Skolplancher är alltid charmiga!

Kramen Jenny

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Vilka fina fynd :) Älskar gamla skolplanscher! Fick en i julklapp med svampar på..
Vilken lycka ;) Kram Tilda

anne sa...

Fina fynd! Skolplanscher är ju för härliga, gillar dem skarpt!
Kram, Anne

Mormors gård sa...

Hej!!
Gamla skolplanscher är så fina!! Vilken tur du hade som kom över en sådan!
Lääängtar efter sommaren och pelargoner i korg... suck med detta gråväder!
Stora kramen, Jessica

Det Vita Drömhuset sa...

En sån söt skolplansch, och jag gillar din cykelkorg, letar själv efter en liknande. :)

Tack förresten för den fina awarden jag fick av dig!
Så gulligt av dig, jag blev så glad! :)

Kram Åse

Pia sa...

Nä nu...!!! Jag blir såå avis på dig!!! Speciellt för cykelkorgen!!! HUR kan man hitta något sådant på ett loppis? Rena juvelen!!!

Önskar dig ett finfint veckoslut!!!

KraamaR!
-Pia-

Puumuli sa...

Skolplanscherna brukar vara väldigt stora så du har hittat en verklig godbit, du! Korgen är också fin, jag köpte en gammal i höstas och låter den stå ute hela vintern så att den blir grå...

Ha en fin helg!

Kram
Sari från Puumuli

Tinas bo sa...

Skolplanschen är helt underbar!!
En sån skulle jag oxå vilja ha!! :)
och vilken härlig storlek den har, inte så där jättestor som de vanligtvis är!!
Cykelkorgen blir superfin med vit färg och nåt tryck!!

ha en mysig fredagkväll
Kramis Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...