Sidor

fredag 13 januari 2012

På fönsterbrädan ..

När jag gjorde om i köksfönstret
så fick kyrkljusstaken
flytta till vardagsrummet.
Ljusstaken har jag köpt på loppis i Köpenhamn
för ett par år sedan
och den hör till mina top-ten loppisfynd :)
Så här ser det ut på fönsterbrädan i vardagsrummet just nu.
Alla saker (utom ljusen) är fyndade på loppis :)
De vita porslinsblommorna är bara såå vackra :))
***
Tack för era snälla kommentarer
till mitt föregående inlägg :D
Hoppas ni får ett riktigt
trevligt veckoslut!
kram Tini

5 kommentarer:

Livet på Vestergård sa...

Vacker ljusstake du har!
Ha en skön helg. Kram Kicki

Anette sa...

Wow den ljusstaken va riktigt vacker ,helt otroligt.
Ha en fin fin myskväll.
Kramen Anette

Så Vitt Jag Vet sa...

Det var ju ett reseminne som passar bra i din inredning !
Ha ett skönt veckoslut !
Kraam
Sanne

Tinas bo sa...

Ljusstaken är underbart vacker!!
Förstår att den är en favorit! :)

ha en mysig helg
Kramis Tina

Svenja sa...

what a nice candleholder, beautiful :)
have a nice day, svenja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...