Sidor

lördag 14 januari 2012

Våreld och loppisljusstake

Igår var jag efter årets första nummer
av Jeanne d'arc Living magasinet
och på hemvägen köpte jag
en rosa våreld med dubbla blommor.
Nog blev jag häpen när jag öppnade tidningen ..
.. det fanns ett reportage om vårelden
i samma färg som jag köpt,
vilket sammanträffande!
Den här ljusstaken köpte jag på
loppis förra helgen ..

.. men det var ju faktiskt bara nätet
som jag gillade på den.
Men när priset var 2,80 e följde den med iaf
och till min glädje passade nätet
precis på det gamla silverfatet :)
Tack för att ni tittar in :D
Önskar er en skön och
trevlig fortsättning
på helgen!
kram Tini

10 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja nog vet du vad som är trendigt ! :) Nätet är ju helt charmigt... Du får sätta själva ljusstaken på loppis...
Kraam
Sanne

STENLYCKA sa...

Vilken läcker färg på vårelden och nätet var så vackert till ljuset.
Kram och ha en fin helg!
Raina

Mormors gård sa...

Hej! Den dubbla vårelden är jättesöt. Jag hade redan tröttnat på våreld/höstglöd rejält, men den här liknar nästan små rosor :)
Ha ett skönt veckoslut!
Kram av Jessica

Levindas Värld sa...

Jasså du har redan hunnit införskaffa dig våreld :-) Jag blev jättesugen att köpa våreld när jag läste i magasinet, ska ta och göra det nån dag. De är ju sååå himla fina!

Tinas bo sa...

Ja det var ett sammanträffande!! :))
vacker våreld!!

Nätet från ljusstaken blev supersnygg på brickan!!

ha en mysig helg
Kramis Tina

Vintage House sa...

härligt sammanträffande:)
vacker färg...
Skön söndag på dig..
kram
sandra

Evelina sa...

Vad mysigt med våreld..
Nu blev jag också sugen på det.. :)
Go Söndag på dig!
Kram Evelina

Monica sa...

Det gäller att vara trendig... ;)
Visst vill man ha andra blommor nu när julen är utkastad.

Ha det bra
Monica

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej !

Visst är det fint med dessa vår eld. En fin färg.
Jag handlade vita...
Vilken mysig blogg du har...
Ha en mysig lässtund ikväll och en bra början till den kommande veckan!

Kram

Helena - ullvi32 sa...

Vet du, jag köper/läser så många inredningstidningar men just den där har jag aldrig läst :)
Ska köpa nya blommor i veckan, tror nog det bli våreld här med!
Ha en fin vecka, kramar Helena

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...