Sidor

onsdag 20 augusti 2014

Lyser som en sol ..

Det här fatet sprang jag på
på loppis igår ..
.. ett fat i mattguld,
som nu lyser som en sol i sovrummet.
Och om man tröttnar på färgen,
så går det ju alltid att måla om :)
Lite ensamt är fatet,
så jag får nog spana in lite fler
detaljer i guld :))
***
På bilden skiner solen in från sovrumsfönstret,
men just nu regnar det.
Jag har många projekt på hälften
ute på gården, så jag hoppas
att det snart skulle bli uppehållsväder.

Nu önskar jag er alla
en riktigt trevlig kväll!
*
kram Tini

5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Du vaknar ju bra då solen lyser i sovrummet :)... Var just en sväng till loppis och hittade inget !
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Pieniä "lisäaurinkoja" tarvitaankin näin harmaina päivinä :)

House and Garden by Bia sa...

Fint fat...du ska veta att det kommer mycket guld i inredning till hösten...det är väldigt poppis ;))
Så där var du ute i tid, hihi...
Kram bia

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefint fat och som sagt tröttnar man finns det ju målarfärg
ha en fin helg
kram ROsa

House and Garden by Bia sa...

Trevlig helg!
Kramis bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...