Sidor

torsdag 11 februari 2016

Förnyade stolar ..

Tyget på köksstolarnas sits
hade blivit shabbit och
jag ville oxå ändra på färgen,
så det blev en liten
stol makeover.
Som tyg använde jag två kökshanddukar
från HM, som jag köpt på rea en gång.
*
Här vid köksbordet brukar jag förresten
sitta och blogga och se på tv,
så det är riktigt min favoritplats :-)
Nu matchar stolarna bättre kuddarna
i kökssoffan och
mattan på golvet :)
Så här såg stolarna ut tidigare.
***
Nu önskar jag er alla
en riktigt fin fortsättning på veckan
och en skön helg!
*
kram Tini 
 


7 kommentarer:

AnniK sa...

Helppo ja halpa muutos, kaunis lopputulos! Ihanaa on taas perjantai :)

Erikslundsliv sa...

Härligt med en snabb makeover! Det blev fint i ditt kök till övriga färger. Smart att använda dina kökshanddukar till stolarna, de är ju hållbara också. Fint!
Trevlig helg!
Kram, Ann

House and Garden by Bia sa...

Blev så bra !!
Du har så mysigt hos dej ;))
Njut av veckans bästa dag nu....
Trevlig helg !
Kram

Anonym sa...

Snyggt ❤ ....

Så Vitt Jag Vet sa...

Fin fint blev det! Tänk att ett nytt tyg kan pigga upp så!
Kraam
Sanne

Monica sa...

Och det blev hur fint som helst....och inte kosta det skjortan heller.
Jag håller också på med stol-make over...kanske det blir klart också någongång.
Försenade vändagshälsningar också :)

Ha det bra
Monica

Sofia sa...

Väldigt snyggt och smart! =)
Kramis Sofia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...