Sidor

söndag 7 februari 2016

Ranunkel och reafynd

På helgen tog jag en sväng
till Hemtex och Plantagen.
Från Hemtex hittade jag det här
fina gråa fatet, den grå vasen och
ljusstakarna på rea.
Ljusstakarna kostade endast 0,75 e per styck,
så det var inte mycket det.
Färgen är nu inte helt i min smak,
så jag tror att de småningom får en ny färg :)
Från Plantagen köpte jag lite nya blommor,
bl.a. den vackra Ranunkeln.
Men jag har förstått att den är lite
svår att sköta, så få se hur länge den lever.
 Trots flunssan, så har jag haft
en riktig "flow" beträffande inredningsidéer
och en massa grejer har hamnat på
'vill ha' och 'to do' -listan ;)
 Badrummet fick sig redan en
snabb makeover.
Bilder kommer i nästa inlägg :D
***
Nu önskar jag er alla
en riktigt god början på den nya veckan!
*
kram Tini

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Ny header ser jag ;))
Mycket fint du fyndat...tycker stakarna är fina som dom är...
Visst är det roligt att fixa och trixa, hihi...jag springer runt hela tiden
och ändrar om här hemma ;).
Kramis bia

Erikslundsliv sa...

Ljusstakarna är fina i den färgen, de bryter av lite mot det andra i din fina inredning. Kanske du ska avvakta lite innan du målar dem?
Vackert med Ranunkler!
Ha det fint!
Kram, Ann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...