Sidor

söndag 30 november 2014

1 Advent

Första ljuset är tänt ..
November gick i ett huj och
nu kommer vi redan in i december.
Som alltid den här tiden,
så går det lite för fort och man
hinner inte riktigt med.
 Jag hade planerat att fixa en
rustik och enkel ljusstake,
men den blev ju ganska glittrig ..
.. och lyser fastän ljusen
inte är tända :)

Jag önskar er alla en riktigt
trevlig 1 Advent!
*
kram Tini

Ps. Idag är det sista dagen
att delta i utlottningen av en ljuspåse.
HÄR kommer du till utlottningen :)

6 kommentarer:

AnniK sa...

Ihanan tunnelmallista on kodissasi!

Mervi sa...

Så vacker ljustake. ❤ Trevlig första Advent!

MINA TVÅ HEM sa...

Vackert med bling bling nu i adventstiden!
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Loppisälskare sa...

Ljust och vackert hos dig och ljusstaken var mycket fin.
/ RosMarie

Så Vitt Jag Vet sa...

Härlig adventsstake ! Den här dagen gick alldeles för fort! Men det var trevligt på basaren…
Kraam
Sanne

House and Garden by Bia sa...

Den ljusstaken passar bra hos dej, krispig och fin;)
Ha det gott!
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...