Sidor

lördag 22 november 2014

Fjädrar ..

Dagens pyssel ..
.. en fjäderlykta.
(Ikeaglas som jag limmat
pärlhönsfjädrar på.)
Fjädrar är så fina och
pärlhönsfjädrar i all synnerhet :)
*
Ett nytt smycke fixade jag oxå till.
Vingen och den lilla metallfjädern
hittade jag hos
Suomalainen Kirjakauppa.
 Lyktan passar bra i färg
med betongfatet,
så här får den stå.
 
Jag gillar verkligen de lugna,
ljusa naturfärgerna och
min jul kommer fortsättningsvis
att gå i den färgskalan :)
Jag hade den första lillajulsfesten igår
och det var supertrevligt :D

Snön som föll igår bidrog oxå till
att höja julstämningen.

Tillsvidare ligger snön kvar
och det skulle vara roligt om
vi skulle få en vit Lillajul :)
Jag önskar er alla en riktigt
trevlig lördag!
*
kram Tini
 

4 kommentarer:

HWIT BLOGG sa...

Åh så fint! Bra tips! Gillar också dom färgerna..lugnt och fint!
Ha en skön helg!
Kram, Titti

AnniK sa...

Niin ihana!

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefin lykta..
mysigt med snön här har vi ingen än den som kom för några veckor sen försvann lika fort..men hoppas det kommer till jul för jag gillar inte gröna jular
kram Rosa

Sofi sa...

Hej!

Å vilken söt fjäderlykta!
Tack för tipset:)
Hoppas vi kan få lite snö här med, idag har vi i alla fall strålande sol så man ska väl inte klaga:)

Kram Sofi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...