Sidor

onsdag 31 augusti 2011

Nya stövlar

Det har nu störtregnat i två dagar här hos oss,
så jag beslöt mig för att
köpa ett par ordentliga gummistövlar.
De här stövlarna hittade jag hos Seppälä
och tyckte att de var så där
"härligt fula", dvs.
charmiga på något sätt :)
När det blir kallare eller slaskväder
kan man sätta en varm yllestrumpa
eller benvärmare innanför.
Mitt favoritparaply är från Lisbeth Dahl
och det köpte jag i Köpenhamn för
några år sedan.

Jag lekte med en ny header igår 
och lyckades få alla bloggtexter osynliga
i samma sveva.
Men nu har jag fått ordning
på torpet igen :)

Tack för era vänliga hälsningar!
Ha en fin onsdagskväll,
kram Tini

5 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Det var rediga "galoscher".. Nog behöver man dom såsom det regnat !
Dom är verkligen tuffa! Här är det målning på gång !
Pust att du fick texten fram...Det var som vi trodde..
Vi ses !
Kraam
Sanne

Johanna Stålros sa...

så redo för höstrusket!!!!!! Tuffa är nog rätta ordet. kram johanna

Det Vita Drömhuset sa...

Fräcka stövlar!
Jag har också kikat efter ett par.
Behöver nya....

Kram Åse

dagdrömmar i vitt sa...

Hej du rara , ja så snygga stövlar, riktigt charmiga med raggsockar i. Mina är mer gulliga. Kanske passar med raggsockar ändå.
Sov gott <3 nettan

Lisa sa...

Håller med helt och hållet. Kanoncharmiga stövlar och paraplyet är ju helt underbart. Ha de gott...

Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...