Sidor

söndag 14 augusti 2011

P.S.

God söndag morgon!
Det här peppar- och saltkaret
hittade jag också på gårdagens loppisrunda ..
.. liksom den här lilla skålen.

Jag hittar jämt liknande skålar för små pengar,
så nu har jag bestämt mig för att börja samla 
på dem. (Men då hittar jag förstås inga flera ...)
Nu får de stå på tallrikshyllan :)
(Tallrikshyllan har jag snickrat själv.
Du hittar inlägg om den HÄR.)

Tack för kommentarerna till
mitt föregående inlägg :)
Ha en fin söndag!
kram Tini

4 kommentarer:

Lisa sa...

Morrn vännen...Åh jag längtar också till jag får börja loppa igen. Om jag nu har nånstans att ställa nåt på snart. Fint du har. Ha en skön söndag nu..

Kram Lisa

Tinas bo sa...

Oj, vad duktig du är!!
Skulle jag inte klara att snickra ihop!!
Hyllan är jättesnygg!!

Kram Tina

Så Vitt Jag Vet sa...

PS var ju ett fynd.. Din tallriks hylla är jag sjuk på . Den är bara så fin !
Kraam
Sanne

freddesvitahem sa...

Love it. din tallrikshylla.
Visade min gubbe din fina hylla och bad honom snickra ihop en liknande till mig.
Han bara log. Vet ej om han verkligen tänker snickra.

Många kramar, Fredde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...