Sidor

söndag 7 augusti 2011

Hortensior ..

.. är mina stora favoriter både inne
och i trädgården.
Denna vidjehortensia är lättskött och
blommar vackert nu när de flesta andra
blommor redan blommat ut.
Också denna Endless summer
(the Bride) klarade vintern bra och
blommor med stora fina blommor.

På vintern köper jag hem
Hortensior i krukor.
De är så vackra och blommar länge
om det får vatten regelbundet 
(de tål inte att torka ut).
Tack för att ni tittar in och
skriver så trevliga hälsningar :D
Ha en fin ny vecka!
kram Tini

5 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Oooo ja mina oxå- helt enorma och supervackra!!!! Kram kram

dagdrömmar i vitt sa...

ja visst är de vackra, tror jag ska skaffa en sådan där vit du har. Nu måste jag fundera på vart jag ska sätta den, hihi. Det är ju halva priset på plantagen bara att passa på, hihi
Ha det så gott<3
kramelikram / nettan

Så Vitt Jag Vet sa...

Ja visst är de så vackra blommor.. Jag brukar ofta ta livet av dem.. Hösthortensian har oxå gott ut !
Vi ses snart !
Kraam
Sanne

Lisa sa...

Hej ..Ja de är enormt vackra. De rosa och vita är favvo hos mig. Ha de så gott gumman..

Kram Lisa

Puumuli sa...

Oj, så vackra de är! jag har två hortensier i trädgården men de är så små att de blommar nog inte på år...

Kram
Sari från Puumuli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...