Sidor

lördag 18 januari 2014

Dörrar iaf ;)

Tack för kommentarerna till
hörnskåpet och era åsikter om dörrar
eller inte på övre skåpet :D
*
Det blev dörrar på övre skåpet i alla fall,
för jag kunde inte låta bli
att fullborda min tanke om
nät på dörrarna ;)
 Och nu är jag nöjd och glad över resultat.
Sakerna syns ganska bra genom nätet och
skåpet skapar en helt ny stämning i rummet -
mera Shabby chic.
Så kan man ju ha dörrarna öppna oxå
och hänga t.ex. kläder el.dyl. till pynt på dörren.
 Jag visar mera helhetsbilder frånsovrummet i morgon.
Nu önskar jag er alla en
riktigt fin lördagskväll!
*
kram Tini

6 kommentarer:

AnniK sa...

Lopputulos on huikean kaunis!

CamillasVardag sa...

wow! visade skåpet för min man o sa att "ett sånt här vill jag åxå ha!". han sa att skåpet e jätte snyggt, men tyvärr har vi inga knutar hemma dit jag kunde få ett skåp... *suck*

Huset på Backavägen sa...

Det blev superfint med nät i dörrarna, det gillar jag!
Må så gott / Anki

Monica sa...

Super, det passar perfekt!
och vilken ide` med nätet.
Ha det bra
Monica

Mina drömmars hus sa...

Det blev toppen. Passar fint.
Ha en fin söndag
Kram
AC

Choices by Annie sa...

Skåpet blev verkligen jättefint. Gillar nätet i dörrarna. Jag har sådant nät i ett par av våra köksdörrar, mycket smidigt att hänga saker på;)

Önskar dig en fin söndag
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...