Sidor

tisdag 24 juni 2014

Från HM Home ..

Vad gör man på regniga semesterdagar ..
.. nå, shoppar förstås ..
.. så nu hoppas jag på sol
innan jag går i konkurs .. ;))
*
Nå här är iaf det som följde med
från HM Home igår ..
.. en vacker glasask,
att förvara mina smycken i ..
.. och en liten plåtask för ringar o. dyligt.
Här står de nu och piffar upp toan :)
Korgen har jag köpt från favorit inredningsbutiken
Wanilla Rose, som tyvärr har upphört med sin verksamhet.
En disktrasa med fin text på
blev det oxå från HM.
Doftljuset är från Wanilla Rose.
Idag blev det oxå lite shopping
bl.a. reafynd från Hemtex.
Jag visar er senare :)
***
Lite varmare har det blivit,
+ 15 grader visar termometern nu
och solen tittar fram för omväxlings skull :)
Tack för kommentarerna
till mitt föregående inlägg :D
Ha en riktigt god fortsättning
på veckan!
*
kram Tini
 

5 kommentarer:

AnniK sa...

Minä en saa itsestäni irti sadesäällä edes sitä että lähtisin shoppailemaan. Aletkin on täysin kiertämättä. Kivat löydöt olet tehnyt.
Mukavaa tiistain jatkoa!

Så Vitt Jag Vet sa...

Härlig glasbox ! Hihi att det måste bli sol igen, annars blir det dyrt,det låter bra!
Mina loppisfynd är jag riktigt nöjd med. Ha det skönt !
Kraam
Sanne

House and Garden by Bia sa...

Fina saker du shoppat...lyllo dej som kan gå och shoppa på HM home ;))
Jag har varit på loppis idag...och handlat förstås...från min egen loppis till en annan, haha....
Krama bia

Torpliv sa...

Jag handlar en del på H&M Home, men den där asken har jag alldeles missat. Så fin! Som tur är, har vi lite varmare väder idag. Håller med dig om att det finns alldeles för stor risk för shopping när det är kallt och regnar... =)
Ha en härlig dag!
Kram Petra

Sommerhuset i bakken sa...

Herlige og dekorative saker du har kjøpt på H & M. De har bare sååå mye fint ;-)

Håper været er bedre hos deg - og at du får noen solrike sommerdager. Her skinner solen, så i dag blir det hagearbeid ;-)

Ønsker deg en riktig fin junidag! Kos deg masse!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...