Sidor

måndag 9 juni 2014

Pink Marchmallow och loppisfynd

Den här ljuvliga Fuchsian blev jag
förtjust i direkt ..
.. Pink Marchmallow borde färgen på blomman heta,
och den är så fluffig och fin :)
En hel del pengar har jag satt på blommor
i år, men det är ju bara så ljuvliga.
I stället har jag "sparat" med att
köpa saker på loppis ;)
Det här sakerna kom jag hem med i lördags.
Två fina lyktor, en penna från TineK
och en snygg vas.
Saker jag inte visste att jag
behövde innan jag såg dem.
Så är det när man får nånting billigt ;)

Men nu får jag nog allt börja
samla ihop saker att sälja på loppis,
annors drunknar jag nog i mina 'fynd' :))
***
Jag önskar er alla en riktigt
god fortsättning på veckan!
Tusen tack för kommentarerna
till mitt föregående inlägg :D
*
kram Tini





5 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Fina fynd...blommor har jag inte köpt så mycket ännu....brukar köpa på rea på en handelsträdgård nära vårt torp.....efter midsommar....för här hemma vill jag inte ha så mycket, vi är ju på landet hela sommaren efter midsommar...har en häng petunia och en mindre hortensia, och penseer här hemma...men jag längtar till att få fixa till uteplatsen på torpet...mannen ska bygga en vägg till,som insynsskydd...då får jag en på varje sida om uteplatsen ;))
Kram från bia

AnniK sa...

Kauniinväriset kukat verenpisarassa. Ihania lyhtyjä kirpparilta!

Mee and Molly sa...

Fina loppisfynd, och det är ju så kul att kunna förnya sig lite enkelt för en billig penning
Kram MM

Loppisälskare sa...

Alla loppisälskares dilemma...men det var otroligt fina fynd...jag hade inte kunnat stå emot.
/ RosMarie

Rosa i huset i vitt sa...

Fina saker ...och visst är det så ..att man nästan alltid hittar nåt man inte visste man behövde
kram Rosa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...