Sidor

fredag 13 februari 2015

Filt tossor

Nu är de tovade tossorna färdiga och
så här blev de.
 De var nog spännande att se
vad som kommer ut ur tvättmaskinen,
men det lyckades ju riktigt bra
och jag är nöjd :)
Dottern meddelade att hon vill
ha likadana tossor, men i en annan färg,
så stickandet fortsätter :)
Så här såg tossorna ut
innan de tvättades i 60 grader
i  tvättmaskinen.
Tossorna fick ännu
virkade blommor till dekoration.
***
Nästa vecka är det sportlov
i södra Finland.
Jag har oxå ledigt och
det ska bli skönt :)
Jag önskar er alla
en riktigt fin helg!
*
kram Tini 


10 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Tofflorna blev jätte fina!
jag gjorde ett par i vitt, men de blev för små för mig :( Aningen svårt att få passande storlek.
trevligt veckoslut och sportlov!
~M~

AnniK sa...

Tossuistasi tuli todella ihanat!

Sabina sa...

Oj vilken förvandling efter en tvätt!
De blev jättefina!!!

Skön helg till dig och trevlig sportlovsvecka, om du är ledig! Här har vi ledigt vecka 9.

Kram Sabina

House and Garden by Bia sa...

Hej igen!
Måste bara kommentera dina fina "tossor"
Hur läckra som helst !!...och i grått också, min favo färg , hihi..
Trevlig helg!
Bia

Livingroom sa...

Så fina.. vill göra såna jag med. Ha et skönt sportlov.

Mee and Molly sa...

Åh vilka underbara..
Kram MM

Så Vitt Jag Vet sa...

Tossorna blev nog så fina!
Kraam
Sanne

Torpliv sa...

De blev verkligen fina!
Önskar dig en härlig dag!
Kram Petra

Home2tiny sa...

Men wow så himla fina. De hade jag gärna skrotat omkring i här hemma i svarta huset, jisses så duktig du är. Ha en mysig kväll. Kramisar Tina

choicesbyannie sa...

Så snygga och mysiga de ser ut dina tofflor. Jag måste banne mig lära mig att sticka, jag menar jag kan ju virka så hur svårt kan det vara att sticka. En halsduk borde jag i alla fall lyckas få ihop;) Japp det ska skriva upp på "Att lära mig" listan.

Fin ledig vecka till dig
Kram
Annie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...