Sidor

måndag 16 februari 2015

Klädköp och syprojekt ..

Första dagen på sportlovet
börjar med strålande sol!
 Skönt att få sova länge och
göra precis vad man vill :)

På helgen köpte jag två nya
tunikor/klänningar från Vila.
Egentligen hade jag tänkt mig något
i pastellfärg, men jag hittade inget
som föll mig i smaken,
så de här kom jag
slutligen hem med ;)
Mångsidiga och lätta att kombinera.
Den ljusare kunde passa bra
med en Jeansjacka :)
*
Igår påbörjade jag ett nytt syprojekt.
Här är några sneakpeaks av det ..
Jag har tidigare gjort en likadan
väska i brunt läder och
den är dotterns favorit.
Få se hur den här blir ..
Jag visar er sedan,
när väskan är färdig :)
***
Tusen tack för kommentarerna
om filttossorna i föregående inlägg :D
Ha en riktigt fin ny vecka och
ett skönt sportlov till alla
som är lediga!
*
kram Tini
 

3 kommentarer:

Lycka är ~ Onnea on sa...

Nu blev jag nog jätte nyfiken på hur väskan ska bli :)Trevlig vintervecka!
~M~

AnniK sa...

Mukavaa hiihtolomaviikkoa sinulle! Ilmat näyttäisivät ainakin suosivan lomalaisia. kauniita tunikoita ja uudesta nahkalaukustasi tulee vähintäänkin yhtä kaunis kuin ruskeasta :)

House and Garden by Bia sa...

vad duktig du är som kan sy väskor !!!
Ska bli spännande att se hur den blir ;)...ha det så bra !
Kramis bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...