Sidor

tisdag 10 februari 2015

Stickprojekt ..

Jag håller på att sticka ..
 .. ett par jumbostrumpor
av Novitas Joki garn.
Idén fick jag av den duktiga
bloggerskan Kotona Annin kanssa :)

Aldrig har jag varit så tveksam
över det kommande slutresultatet .. ;)
Men jag hoppas att det går bra och
visar er förstås sedan hur
det blev!
*
När jag besökte Anttila för att köpa
garnet, så hittade jag till min stora förvåning
min favorittidning i butiken.
Jag visste inte att Vakre hjem numera
säljs också i Finland. Har tidigare prenumererat
på tidningen.
 Ljuvliga reportage finns i tidningen bl.a.
från Paulina Arcklins och TineK:s hem.
***
Tusen tack för kommentarerna
till min nya köksmatta :D
Ha en riktigt fin
fortsättning på veckan!
*
kram Tini 

 

6 kommentarer:

AnniK sa...

Hauska nähdä tossusi sitten valmiina. Minulta valmistu juuri toiset, valkoiset tossut. Muotoilun jälkeen niistä tuli hyvät. Laitan ehkä huomenna kuvia myös blogin puolelle. Mukavaa illanjatkoa!

Så Vitt Jag Vet sa...

Vad spännande att se om sockorna blir bra torsor… Väntar med spänning!
Kraam
Sanne

Rosa i huset i vitt sa...

Blir säkert jättebra
kram Rosa

House and Garden by Bia sa...

Köper också den tidningen ibland...men nu var det ett tag sedan...måste kanske kolla på torsdag om den finns i butik;)
Sockarna ser mysiga och sköna ut ;)
Kram

Sofia sa...

Det där skulle inte jag ge mig på... så duktig du är! =)
Kramis Sofia

House and Garden by Bia sa...

Kikar in och önskar dej en trevlig helg!!
Kramar från bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...