Sidor

måndag 23 februari 2015

Second hand shopping

På sportlovet besökte jag
också några loppisar.

Ibland kan man ha turen med sig och
göra fina kap,
såsom den här ylletygskavajen
från Gerry Weber.
 Kavajen hittade jag hos Fida, och
den är i riktigt bra skick.
Intäkterna från Fidas loppisar går
till välgörenhet, så man får ett gott
samvete på köpet :)
Tubsjalen hittade jag på ett annat
loppis. Jag gillar mönstret och färgerna på den.
(Tunikan är gammal och kommer från Esprit.)
 
Några snäcksmycken följde oxå
med från Fida ..
.. och träpärlor från återvinningscentralen.
Dem ska jag pyssla lite med.
Jag visar er  sedan vad det blev :)
***
Redan sista veckan i februari!
Tänk att vi alldeles snart kommer in i
mars månad och det börjar bli vår :D
**
 Jag önskar er alla
en riktigt fin ny  
vecka!
*
kram Tini 

5 kommentarer:

choicesbyannie sa...

Så mycket snyggt. Snäckhalsbandet var fantastiskt vackert. Ibland kan man ha sådan tur på loppisar;)

Fin start på den nya veckan önskar jag dig
KRam
Annie

House and Garden by Bia sa...

Så mycket fina fynd du gjort ;)...ska bli spännande att se vad du tänker göra av halsbanden ;)
Ha en fin start på veckan !
Kram bia

AnniK sa...

Upeat löydöt.

MINA TVÅ HEM sa...

Jag är dålig att gå på loppisar och för det andra så loppisarna här i Borgå är nog inget att skryta med,
Verkligen fina fynd du gjort!
Ha en bra början på veckan!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj då var sjalen ett loppisfynd.. Den är verkligen fin…
Kraam
Sanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...