Sidor

tisdag 17 februari 2015

Läderväska diy

Nu har jag fått väskan färdigsydd
och så här blev den.
Eftersom jag inte hittade någon
färdig stjärna att applicera på väskan,
så fick jag göra den själv.
Jag klippte stjärnan av samma läder
som väskan, men vände mockasidan utåt.
Så fäste jag några hålnitar till dekoration
och limmade lite skimrande stenar på.
Jag limmade först fast stjärnan på väskan
och sydde sedan runt.
Jag satt en större hålnit i sidan av väskan.
Där kan man fästa en tofs eller
reflexbricka under mörka tider.
På insidan kan man ha en nyckelkedja :)

Väskan är sydd enligt ett Burdamönster och
lädret är från en loppad läderjacka.
***
Jag önskar er alla
en riktigt fin tisdag!
*
kram Tini

7 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Ett riktigt Halleluja moment, hihi...
En riktigt snygg väska!...så himla duktig du är ;)...du skulle ju kunna öppna en liten väskaffär, hihi...
Kram bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Väskan blev ju fenomenalt fin!
Ha det bra! Här har jag suttit med näsan i solen på en alptopp idag..
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Siitä tuli niin upea!

choicesbyannie sa...

Riktigt riktigt snygg och ett stort plus att du gjort den av en loppad skinnjacka;) Så snyggt. Återbruk i sin bästa sort;)

Fin kväll till dig
Kram
Annie

MINA TVÅ HEM sa...

Superfin väska, du är nog duktig på att fixa allt möjligt!
Tack för kommentaren!
Det är trevligt när någon kommenterar för när man ser att 200-250 per dag kan har varit in på ens sida och tittat men ingen kommentar så då tänker man nog att någon skulle skriva nåt.
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Hemma på Sjuan sa...

Fin väskan blev, duktig du är. Snygga klänningar du köpt. Kram Suss

Marle sa...

Aivan ihana veska! Blogissasi oli paljon kaikkea ihanaa, niin kösitöitä kuin sisustustakin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...