Sidor

fredag 20 februari 2015

Kuddar från ZbH

Eftersom man inte kan ha
för många kuddar,
så beställde jag inte bara en ny kudde
från Zelected by Houze, utan ..
.. tre nya kuddfodral!
 Två svarta och ett vitt.
Tyvärr blev bilden lite suddig.
Den vita kudden har en Buddha
på ena sidan med texten ..
Nåjo ..  men kudden med buffelskallen
är ju ganska tuff :)
Stiliga kuddar som ger en helt ny
stämning åt vardagsrummet.

Men till våren vill jag nog ha
lite ljusare färger och
pasteller :)
 Den runda glasvasen fyndade
jag igår på Återvinningscentralen.
Blev riktigt snyggt med tulpaner i :)
***
Sista dagen på sportlovet
och ute har det varit mulet och regnigt.
Eftersom vädret inte lockat mig ut, så
har jag tillbringat dagen med att sy.
Vad det blev visar jag er snart :)
Jag önskar er alla
en riktigt trevlig helg!
*
kram Tini






4 kommentarer:

AnniK sa...

Kyllä noin kauniita tyynyjä olisi sopinut sohvalle enemmänkin :) Mukavaa viikonloppua!

Rosa i huset i vitt sa...

En trevlig helg till dig
kram Rosa

MINA TVÅ HEM sa...

Dynan med buffeln gillar jag!
Om det är något jag har pippi på så är det dynor.
Trevligt veckoslut!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Petra sa...

Gillar dina val av inköp! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...