Sidor

torsdag 5 februari 2015

Kuddar ..

Jag fortsätter att ändra om lite i köket.
Nu fick kökssoffan nya
kuddar till våren.
De linnefärgade och beiga kuddarna
byttes ut mot kuddar i vitt och grått.
Dynvaret i mitten heter Yrtti och kommer
från Anttilas Anno-kollektion.
Det finns mycket fint
i Anno-serien.

En TineK-kudde längst till vänster
och ett randigt kuddfodral från
HM till höger (köpt i fjol).
*
Soffan i vardagsrummet fick oxå
några nya kuddar ..  
Kuddfodralet till vänster
köpte jag nyligen från Ikea.
Tyget är ljusare på ena sidan
och mörkare på den andra sidan.
Storleken var 65 x 65 cm,
men jag sydde det mindre.
 Till höger ett gammalt
kuddfodral från HM,
som har olika tyg på fram och
baksidan.
Det snabbaste sättet att få omväxling
i inredningen är att nog att byta
kuddfodral :)
***
Tack för kommentarerna till kökspallen :D
Ha en riktigt god fortsättning
på veckan!
*
kram Tini

6 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Så ljust och fräscht det blev med nya kuddar!
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Tyynymuutoksella saa niin kivasti uudennäköistä!

House and Garden by Bia sa...

Så fint du gör ;)...jättefina kuddar!
Visst känns det nytt och fräscht med nya kuddar...även nya gardiner tycker jag ;)
Fin kväll!
Kram bia

choicesbyannie sa...

Så snygga kuddar. Visst är det ett enkelt sätt att förnya hemma. Bara byta ut lite kuddar;)

Fin dag till dig
Kram
Annie

Marie maräng sa...

Det var många fina kuddar måste jag säga!

Kul med lite förändring :)

Önskar dig en fin helg!
Kram Marie

Fru M sa...

Så fina kuddar! Får nog ta en sväng till Ikea. Hej svejs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...