Sidor

söndag 22 februari 2015

Cafe Latte Spirit

Igår blev det ett besök till den
mysiga inredningsaffären
Butiken finns i en charmig gammal byggnad
på en Herrgård och bjuder på ljuvliga
utvalda produkter från bl.a. TineK, house doctor,
By Pia's och Bloomingville.
För tillfället fanns även Fridas,
fina handgjorda linneprodukter
till salu i butiken.
Jag gick en god stund runt i butiken
och njöt av alla fina saker ..
 .. och jag njöt oxå av en god kopp
Cafe Latte som ägarinnan Leea bjöd på :)
 Det fanns mycket som jag gärna skulle
ha köpt, men den här gången blev det en kruka
från TineK och en ljuslykta från house doctor.
Ljuslyktan är så fin och
den kan även stå snett på kanten :)
Cafe Latte Spirit
besöker jag gärna på nytt :))
Nu önskar jag er alla
en riktigt fin söndag!
Under min lediga vecka besökte jag oxå
några loppisar och jag kom ju inte tomhänt
därifrån heller ;)
Jag visar loppisfynden
i nästa inlägg.
Ha det så bra!
*
kram Tini

6 kommentarer:

AnniK sa...

Pari kertaa paikanpäällä käyneenä tiedä että tuo paikka on täynnä kaikkea ihanaa! Mukavaa sunnuntaita :)

Så Vitt Jag Vet sa...

Ser ut att var en mysig affär! Stilig lykta och kruka! Gillar dina nesessärer i förra inlägget!
ha det bra!
Kraam
Sanne

choicesbyannie sa...

Ser ut att vara en fantastiskt vacker butik. De där linne sakerna verkar vara riktigt vackra. Älskar verkligen linne.

Fin söndag önskar jag dig
Kram
Annie

MINA TVÅ HEM sa...

Det är alltid skojigt att besöka inredningsaffärer såg super fint ut.
Fin lykta, de var en ny modell som jag inte sett tidigare.
Trevlig söndag!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Home2tiny sa...

Men ååå vilken mysig butik, förstår att det är svårt att gå tomhänt där ifrån. Tack snälla för din gulliga kommentar hos mig, blev så himla glad ska du veta. Kramisar Tina

House and Garden by Bia sa...

Där skulle man ha variti...skulle nog inte komma tomhänt därifrån, hihi...mycket fint där ;) spännande att se vad du har köpt på loppisturen...
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...