Sidor

torsdag 19 februari 2015

Tassels

Nu har min Zelected by Houze -beställning
kommit och den innehöll bl.a.
snygga tofsar.
Eller vad säger ni om den här
fina Buddha-tasseln?
Helt ljuvlig tycker jag ..
.. och den här fina tofsen hamnade
på min nya väska :)
Handtvålsflaskan fick oxå
en tofs till pynt och tvålen
Fresh Daisy
doftar riktigt gott.
 Jag visar mera bilder på mina
ZbH-köp i nästa inlägg :)
***
Tack för kommentarerna
till väskan :D
Redan sista dagen på semestern
i morgon!
Veckan har gått i rasande fart.
Ha det så bra!
*
 kram Tini



6 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Men så coola "tassels"...så snyggt det blev på väskan!...önskar dej en jättefin helg !!
Kram och hej!
Bia

AnniK sa...

Makeita yksityiskohtia!

MINA TVÅ HEM sa...

Fin tofs!
En tid fanns det massor med tofsar att köpa men nu tycker jag att det blivit svårt att hitta dem.
Tiden går alltid jätte fort när man har ledigt.
Ha det så bra!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

choicesbyannie sa...

Vilken härlig tassel, den med buddhan var riktigt snygg.
Härligt det låter med eget läppcerat, många av de som finns ute i butikerna är ju inte speciellt bra mot läpparna som man tror. Endel är till och med beroendeframkallande. Jag har tur att inte ha speciellt torra läppar, väldigt sällan jag får nare men om det skulle ske så ska jag komma ihåg ditt recept på att tillverka mig ett eget cerat. Tack för tipset.

Fin fredag önskar jag dig
KRam
Annie

Livingroom sa...

Så fina. Väntar så på mina ZbH produkter Måste börja möblera om lite så sakerna skall få sina rätta ställen... Ses i morgon

Unknown sa...

Wow för tassels! Jättefina! Jag älskar alla ZbH produkter och vill gärna se vad mera du har köpt.

kram Sabina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...