Sidor

söndag 1 februari 2015

Klaffbordet ..

Nu har jag äntligen fått
klaffbordet färdigmålat och
så här blev det.
F
 Mycket ljusare och fräschare
blev det i köket.
Några små detaljer under bordsskivan
ska ännu målas ..
Så här såg bordet ut från början ..
Underredet behandlade jag med
linoljegrundfärg och Osmo color trävax.
Bordsskivan behandlade jag med
ett trävax från Liberon.
I natt fick vi snö i mängder och
det snöar fortfarande.
Jag är så glad att vi skaffade en
snöslungare förra vintern.
Nu har jag inte alls samma
stress med snöarbetet :)
***
Jag önskar er alla
en riktigt skön söndag!
*
kram Tini


 


6 kommentarer:

AnniK sa...

Muutoksessa on ollut varmasti paljon työtä mutta niin kaunis lopputulos!

Så Vitt Jag Vet sa...

Oj vad du varit flitig! Visst blev bordet bra, framträder mot parketten fint!
Kraam
Sanne

Ingrids inredning sa...

Kul att se när det blev klart.. Det har du fixat jättefint. Ha en skön söndag kväll / Ingrid

choicesbyannie sa...

Det blev hur bra som helst. Tänk vilken skillnad lite vit färg kan göra med ljuset.

Härligt med snö, här väntar vi mer snö i kväll/natt så det blir nog att skotta lite imorgon bitti;)

Fin kväll till dig
Kram
Annie

House and Garden by Bia sa...

Jättefint blev det...och så fin soffa du har också...skulle vilja ha en liknande men liten i vårt kök ;))
Kramis bia

Anna sa...

Oj vad snyggt bordet blev, vilken skillnad , det passar perfekt i ditt kök :) Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...