Sidor

torsdag 4 september 2014

Favorithörn

Hos Fabriken presenterar bloggarna
sina favorithörn idag.

Jag har många favoritställen här hemma, 
men den mesta tiden
tillbringar jag nog här i köket :)
 Här sitter jag om kvällarna och dricker mitt kaffe,
läser posten eller surfar på nätet.
Den lilla tv:n är sommartid på stugan,
men nu kan jag oxå se på tv :)
Dörren som syns på bilden
leder in till badrummet ..
.. och från köket ser man in i hallen
och sovrummet.
(Köksdörren har tagits bort
för att få en luftigare känsla
och mera utrymme.)
Stilen i köket är lantlig,
med en blandning av nytt och gammalt :)
 ***
Hos Fabriken hittar du flera
favorithörnor :)
**
Ha en riktigt fin helg!
*
kram Tini

3 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Heter ju att köket är hemmets hjärta...
Kraam
Sanne

AnniK sa...

Kaunis nurkkaus ja koko keittiö!
Mukavaa viikonloppua :)

House and Garden by Bia sa...

Så trivsamt och mysigt kök du har;)
önskar dej en trevlig helg...vi ska dra iväg till torpet över helgen, vädret är så soligt och varmt då är det mysigt att vara där ;)
Kram bia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...