Sidor

torsdag 25 september 2014

Tapet på bordet

På min loppisrunda i Tammerfors
stötte jag på en snygg tapetrulle i svart-vitt.
Jag funderade på vad jag skulle
använda den till och fick en tassig idé ..
 .. att dekorera ett bord med tapeten.
 Lite roligt blev det och
om jag tröttnar, så går det
lätt att få bort, för tapeten är endast fast
med målartejp.
I samma sveva piffade jag en
konservburk med lite tapet oxå :)
***
Nu önskar jag er alla
en riktigt
fin torsdagskväll!
Tack för att ni tittar
in hos mig :D
*
kram Tini

 

4 kommentarer:

Livingroom sa...

Ser kiva ut. Jag är så sugen på att tapetsera men det verkar vara en alltför stor utmaning eftersom det inte blir verklighet någonsin. Älskar din snygga lampa som står på bordet.
Kram

AnniK sa...

Kaunis! Ihanaa, huomenna on jo perjantai :)

House and Garden by Bia sa...

Fiffigt och kul ;))
Ha en fin morgondag !
Kram bia

Marie maräng sa...

Himla fiffigt och snyggt!

Önskar dig en fin hösthelg!
Kram Marie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...