Sidor

tisdag 16 september 2014

Vad jag köpte ..

Jag kom som sagt inte
tomhänt hem från Tammerfors :)
 *
Från den fina inredningsaffären
Kantriina köpte jag den här
snygga förvaringskorgen.
  En sådan korgask har länge
stått på min önskelista.
Hos Tallipiha hittade jag
en vacker förvaringsask till.
Förvaringsplats har man ju aldrig
för mycket av :)
Jag gillar verkligen färgen och mönstret på asken
och den snygga knappfastsättningen.
(Pennan från TineK har jag hittat på loppis.)
 *
Nöjd är jag med mina nya askar och
några loppisfynd följde oxå med..
.. bl.a. denna skål för 0,20 e :)
 ***
Det varma och soliga
sommarvädret ser ut att fortsätta,
så nu är det bara att njuta :D
Jag önskar er alla
en riktigt fin fortsättning
på veckan! 
*
kram Tini 


 


4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättefina askar du köpt...och skålen var läcker ;)
Ha en fin kväll!
Kram bia

AnniK sa...

Ihanat ostokset :)

Livingroom sa...

Härliga fynd.. Korgen är snygg dom 17

Tiina A. sa...

Det var länge sedan Tini jag har tittat in här... Vackra nya saker har du hittat! Och sovrummet ser helt annorlunda ut, mindre hyllor och bord...? Snyggt, i alla fall:). Märker också, att deg har kommit litet andra färger också än vitt - en brun läder pall - eller heter det så (palli på finska)...? Passar bra i vardagsrummet! Vi ses inom kort :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...