Sidor

tisdag 6 september 2011

Award

Jag fick en award av Camilla med 
bloggen Vita huset 28.
Camilla motiverar valet så här:
"superfin blogg, massa pyssel och ideér"
Jag blev så glad över utnämningen, tusen tack :)

Nu ska man länka till den man fått den av, svara på 5 frågor och ge den vidare
till 5 bloggar med mindre än 100 följare.

1. Varför började du blogga?
Jag hade länge följt inredningsbloggar och var också själv intresserad av att börja blogga, men trodde inte att jag skulle klara av det tekniska. Men så bytte jag jobb och träffade Sanne med bloggen så vitt jag vet. Uppmuntrad av och med stöd av henne vågade jag också sätta igång. (Jag skulle ha gett en award till Sanne också, men hon har redan över 100 följare.)

2. Vilka bloggar följer du?
De bloggar jag följer finns på min bloggförteckning. Det är ju också roligt att hitta nya fina bloggar.

3. Favoritfärg(er)?
Vitt, linfärgat, grått och svart.

4. Favoritfilm?
På senaste tiden har jag sett mest på ritade filmer med dottern min.

5. Vilket land/länder drömmer du om att besöka och varför?
Italien står nu högst på listan, eftersom jag inte rest dit förut.

Jag will ge awarden vidare till de här 5 fina bloggarna:
  1. Till  Mitt vita hem. Så vackra bilder och ljuvlig inredning, helt i min smak.
  2. Till Tina med bloggen Tinas vita bo. Tina inreder så kreativt i härlig Fransk lantstil.
  3. Till Monica med blogen Tant vit & beige. Monica har en underbar humor och fina pysselidéer.
  4. Till Lotta med bloggen Hemma hos Ingeborg. Fina loppisfynd och DIY-projekt.
  5. Till Anetthe med bloggen I min vita värld. Ljuvlig blogg med inredning i vitt och Fransk lantstil.
kram Tini

9 kommentarer:

I MIN VITA VÄRLD sa...

ÅHHHHH VAD GLAD JAG BLIR!!!! TUSEN TACK!!! Så skoj att du tycker om min blogg, och lika förtjust blev jag i din fina blogg! Lägger genast till mig som följare så jag kan hänga med i fortsättningen!! Massa kramar Anetthe

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack du att du nämner mej.. Det ger så mycket mer att ha någon på jobbet som förstår ens tankar med bloggar och inredning...
Kraam
Sanne

Vintage sa...

trevligt att hitta hit! Kram susanne

Det Vita Drömhuset sa...

Tack gulliga du för den fina awarden!
Alltid kul att kunna inspirera!
Du har en jättefin blogg du också. :)

Kram Åse

Anette sa...

Grattis vännen
Den är du värd :)
Ha de så fint.
Kramen Anette

Monica sa...

Jag tackar och niger så "paitun" släpar i golvet!

Roligt att du tycker jag är värd en fin Award.
Jag tar emot, och skall svara endera dagen.

Och du ska veta att jag gillar din blogg också, och det att vi träffats på riktigt känns också bra =)

Ha det bra
Monica

Fågel Blå sa...

Grattis till Awarden, den är du väl värd!!!!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Livet på Vestergård sa...

Grattis till awarden! Den är du verkligen värd.
Ha en riktigt fin dag. Kram Kicki

Lisa sa...

Grattis Hjärtat..Den har du förtjänat. Ha de gott

Kram Lisa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...