Sidor

onsdag 7 september 2011

Förnyad matta

Barn är friska när det leker, men 
gäller det samma för vuxna?
Nå hur som helst så har leken med
schablonen fortsatt och denna gång
gick jag loss på trasmattan i sovrummet :)
Få se om färgen finns kvar ännu
efter tvätten ..

Nästa gång lovar jag att visa
något av helgens loppisfynd :))

Jag har till min gjädje fått nya bloggföljare,
hälsar er hjärtligt välkomna!
Hoppas ni trivs och finner inspiration :D

Ha en fin fortsättning
på veckan!
kram Tini

7 kommentarer:

Anette sa...

Hejsan!
Va jättesnyggt de blev med tryck på mattan hi hi den är så fin den där schablonen den passar till mycke.
Åhhh vilket ljuvligt sovrum ;)
Ha de så bäst.
Kramen Anette

Så Vitt Jag Vet sa...

Den idèn skulle jag inte ha kommit på.. Fint blev det...
Skulle behöva text på "svarta tavlan", fick ram till den och den är i tamburen.. Tänkte om A på jobbet skulle kunna skriva vacker, men vad skall där stå...Höst , eller höst på franska... kanske det kommer..
Ha det bra!
Kraam
Sanne

Lisa sa...

Du har sååå vackert hem hjärtat. Såå otroligt vackert och rofyllt stilla. Mattan blev ljuvlig...


Kram Lisa

Anna sa...

Hej ! Vilken underbar matta, vilken bra idé o stämpla på trasmattan, kan nog bli en härmapa på den. ;) Kramar

Vita huset 28 sa...

Såå snyggt!!

Kram Camilla

Pia sa...

Du har ingen brist på fantasi!!! Superhyper snyggt!
Kraam!
-Pia-

Vintage sa...

men så fint du har det här,glad att jag hittade hit...Kram susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...