Sidor

fredag 30 september 2011

Tallriksställning

Jag hade helt glömt att visa er
den här tallriksställningen
som jag köpte på
Wanillas inredningsloppis
för några veckor sedan.
Den är ganska liten, så det
ryms bara små fat på den ..
.. men man kan också hänga smycken
på den.
Jag tror att jag kommer att ha den
till krukfat på planteringsbordet
nästa sommar :)
***
Jag skall fixa något att lotta ut
på veckoslutet, så det blir
utlottning nästa vecka :))
***
Önskar er ett soligt och
varmt veckoslut,
här är det över 20 grader varmt!
kram Tini

4 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Tjingeling... Sitter på flygfältsparkeringen och bloggar.. Hihi...
Väntar på en kurskamrat så åker vi till mellersta Finland, men planet är försenat...
Snygg är din tallrikshylla.. Svart är nog fint !
Ha det bra!
Kraam
Sanne

staudecafeen sa...

Rigtig gode billeder:) God weekend Anne Gine

dagdrömmar i vitt sa...

hejsvejs, vad söt ;)
ja nu får man allt ladda baterierna!!
Kramkram <3 nettan

Tinas bo sa...

Tjuuuusigt!!

Vi har strålande sol och +29 grader!!! :0))))
Så det är bara att njuuuuta....

Ha en underbar helg
Kramis Tina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...