Sidor

fredag 16 september 2011

En award till :)

Jag fick en award till
av Anetthe med motiveringen:

Härlig inspiration om inredning i vitt,

 tusen tack!
Awarden går ut på följande:
1:a kriteriet: Tacka den jag fått den av, så ett varmt tack till Anetthe
med bloggen I Min Vita Värld :)
2:a kriteriet: Ge awarden till 8 andra bloggare. 
3:e kriteriet: Kontakta de 8 och berätta för dem.
4:e kriteriet: Berätta 8 slumpmässiga saker om mig själv.
Okay här kommer 8 slumpmässiga saker om mig:
1.  Jag har gillat att handarbeta ända sedan jag var barn
(min mor lärde mig att sy och sticka).
2. Jag är en "projektmänniska". När jag blir intresserad av något
så engagerar jag mig i det till 100 %. Om en tid övergår intresset till
något annat som sedan helt upptar min tid och energi :)
3. Före den lantliga dansk-franska inredningsstilen gillade jag
inredning á la Laura Ashley.
4. Jag är pedantisk och gillar att ha ordning i huset.
(Att få ordning också på vinden är nästa projekt.)
5. Mitt loppisintresse har pågått i snart 20 år!
6. Gillar också att syssla i trädgården.
7. I mitt första egna hem hade jag en ljusröd soffa!
(Alltså på 80-talet!)
8. Jag har alltid gillat antika möbler och prylar :)
(Har aldrig gillat minimalistisk inredning,
men vem vet kanske jag har det framför mig :D

Nu vill jag ge awarden vidare till:
Så Vitt Jag Vet - Ljuvliga, kreativa pysselidéer och möbelförvandlingar.
Mitt vita hem - Fina bilder och inspiration. 
Loppisliv - Vackert vitt hem med fina loppisfynd.
Hvit romantikk - Helt ljuvligt hem och fantastiska bilder.
Fint hemma - Så inspirerande och vackert hem i vitt.
Fågel blå - Ljuvliga loppisfynd som också kan köpas i bloggbutiken :)
Annat och blandat - Många fina loppisfynd och inspirerande pysselidéer.
Hagagården - Otroligt vackert hem i härlig lantstil.

Jag vet att många av er har fått flera
awarder redan tidigare,
så ta för er om ni vill :)

TACK för era kommentarer till mitt
föregående inlägg!
Ha en fin och avkopplande helg,
kram Tini





4 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fint, gillar att läsa vad folk svarar på sina, jag ska själv ta tag i mina ihelgen;) Kram Johanna

Så Vitt Jag Vet sa...

tack tack skall fundera.. Har du fått hem J redan ?
Ha ett skönt veckoslut !
Kraam
Sanne

Pia sa...

Tack snälla du, för äran! Jag har tyvärr inte kommit för att lägga ut en "annons" för awardfri blogg, så jag hoppas och önskar, att du inte tar illa opp, om jag inte "deltar"!!!??? Glad, så otroligt glad blir jag ändå, när jag får en dylik gåva!!!!

Önskar dig en underbar helg!!!

Kraam vännen!
-Pia-

hagagården sa...

Oj tack snälla du för det,jag blir himla glad,men hinner tyvärr inte ta tag i det nu,det är mycke jobb för mig i helgen och i veckan som kommer,men tack snälla du,det värmer gott!!!!!
Kramar i massor!!!
Ninni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...