Sidor

onsdag 17 juli 2013

Mellan målandet har jag hunnit
med lite shopping
och titta vad jag hittade ..
.. en helt ljuvlig löpare från Hemtex!
Löparna fanns i flera färger, bl.a. i blått och i en
mörkare brun nyans,
som kunde vara fin till hösten ..
.. och priset 4,95 e kan man inte heller klaga på :)
Jag kom faktiskt hem med hela 4 stycken löpare ..
.. för tanken är att jag skulle sy
kuddar av dem till soffan :)
***
Idag har det varit blåsigt och kyligt,
nästan lite höstligt, men soligt i alla fall.
Hoppas det blir lite varmare ännu :)
*
Tack för kommentarerna till dörren :D
Ha en god fortsättning på veckan!
kram Tini


7 kommentarer:

Sofia sa...

Ja, men den var väl jätte fin! Hemtex sa du... Hm...
Kramis Sofia

Anonym sa...

Kjempe fin duk:)
Klem Merete

Livingroom sa...

Vad snygg. Var igår en sväng i Hemtex då jag o dottern var på shoppingrunda. Höh,inte såg jag dessa. De kommer att bli fina soffdynor. Din dörr är snygg som sjutton. Helt ny dörr ;). Ha det så bra!

House and Garden by Bia sa...

Såå jätte snygg löparen var....jag och dottern ska ut och shoppa idag...i ett stort köpcenter, där finns även Hemtex, hihi...kanske blir det en här också, vem vet ;)...du har så jätte fint i ditt hem ;))
Kram bia

Huset på Backavägen sa...

Väldigt fin löpare. Vad bra det blev med dörren, vilken skillnad. Kroatien har jag varit sugen på att åka till och nu blev jag ännu mera sugen. Må så gott!
Kram Anki

Sommerhuset i bakken sa...

Flott løper og fine bilder ;-)

Ha en herlig kveld!

Frøken Anker sa...

Jeg er ret vild med dit bord. En skøn stil, du har.

God weekend
Birgitte

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...