Sidor

måndag 13 oktober 2014

Armband

När yllesockorna blev färdiga
tog jag fram mina pärlor
och smyckesaccessoarer
för att göra ett armband.
Det blev mitt första "wraparmband".
Armbandet fästs med en knapp och
jag hittade en hjärtformad knapp i mina gömmor,
som jag fått av min snälla granne :)
Jag planerade att laga 3 varv med pärlor,
men pärlorna räckte endast till 2 varv.
Men det blev nog helt fint
så här oxå.

Det var inte alls så svårt att göra armbandet,
 som jag hade trott och
armbandet blev nu min nya favorit :)
 
Om du vill göra ett wraparmband åt dig,
så finns det jättebra anvisningar
på Pinterest.
Jag följde den här anvisningen.
 ***
Tack för kommentarerna
till yllesockorna :D
De används flitigt
varje dag :)

Nu önskar jag er alla
en riktigt fin ny vecka!
*
kram Tini

5 kommentarer:

AnniK sa...

Olet kyllä taitava! Ihana rannekoru :)

House and Garden by Bia sa...

Åh så himla snyggt...vad du kan!
Dottern är också bra på att göra armband...hon funderar på att öppna ett litet design företag på internet ;)..där hon ska sälja egen tillverkade design saker ;)...
Kramis bia

Så Vitt Jag Vet sa...

Jösses så fint ! Ser verkligen härligt ut!
Kraam
Sanne

Anneli sa...

Åh, vad fint!
Så snyggt.............
Vill också ha, men tänker inte sitta och pilla med själv, ser svårt ut.
Du kanske säljer........hi.....hi....

Kram Anneli

Torpliv sa...

Väldigt snyggt! Knappen blev ju en riktigt fin detalj. Armband kan man ju aldrig få för många av, och visst är det ett väldigt roligt pyssel! =)
Kram Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...