Sidor

tisdag 7 oktober 2014

Smycke - diy

Jag har helt snöat in på
drömfångare :)
Nu gjorde jag en drömfångare i miniatyr,
som blev till halsband.
Väggen bakom smycket har jag målat med
Kalklitir i färgen Sand.
Här hittar du ett inlägg om målandet.
 *
Jag använde ett örhänge att vira
bomullgarnet runt.
Sedan pyntade jag det
med pärlor och pärlhönsfjädrar.
Korgask från Lene Bjerre.

Nöjd blev jag med smycket och
jag tror bestämt att jag ska göra ett till,
men i vitt bomullsgarn.
Visar sen hur det blev :)
***
Nu önskar jag er alla
som tittar in
en riktigt trevlig tisdagskväll!
*
kram Tini

6 kommentarer:

AnniK sa...

Todella kaunis!

Så Vitt Jag Vet sa...

Din drömfångare är helt ljuvlig!
Kraam
Sanne

Helens Universum sa...

Jättefint!
Kram Helen

House and Garden by Bia sa...

Jättefin...vad du kan...men hur får du till nätet i mitten ?
Ha en fin dag!
Kramis bia

Sofia sa...

Jätte fint! =)
Gillar också verkligen din lilla vita bärljung ( för det är det väl?) på bilden längst upp...
Kramis Sofia

koiperhonen sa...

Tosi hieno koru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...