Sidor

söndag 5 oktober 2014

Betongfat

Då var det söndag igen. Så fort
helgen gick! Jag har fixat i trädgården
båda dagarna och nu är
allt är klart inför vintern :)
För några år sedan gjorde jag
några betongfat och det här
är ett av dem.
 Jag funderade på vad jag skulle ställa på fatet ..
.. men rådjuret och stjärnan för nog tankarna
lite för mycket till jul ..
(Ljuset längst fram har jag dekorerat med en servett.
Här hittar du anvisningar om hur jag gjorde.) 
.. så det får bli så här tillsvidare :)
***
Tack för kommentarerna
till mitt föregående inlägg :D
Ha en riktigt fin början på
den nya veckan!
*
kram Tini

4 kommentarer:

Mervi sa...

Vilken underbara fat! ★ Jag tycker! ♥

Gårdejerinden sa...

Hvor er det blevet godt :0)
Jeg har også lavet et beton fad - og de er bare så fede at have stående..

House and Garden by Bia sa...

Jättefint fat, vad duktig du är ;)
Tycker det var ett fint stilleben på brickan...passar bra nu i höst.
Kram bia

Anneli sa...

Åh, vad duktig du är............har sett att många gör så fina betongfat.
Låter krångligt och svårt tycker jag.
Kul, jag har också en Buddha i en glasskål.
Min Buddha kommer från Ullared, 9,95 kr!
Men din ser mycket dyrare och finare ut.......

Kram Anneli

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...