Sidor

lördag 25 oktober 2014

Några loppisfynd ..

Jag har försökt minska på
att köpa prylar på loppis,
för det är ju liksom ganska fullt här hemma ;)
Men några små saker
har ändå följt med mig hem på sistone.
Den här vackra ljusmanchetten från Pentik
hittade jag på loppis idag.
Gillar färgen och lystern på pärlorna.
Keramikljusstaken i grå-vitt hittade
jag hos Fida tidigare denna vecka.
Enkel och fin som är lätt att placera.
Nu önskar jag er alla
en riktigt skön och avkopplande helg!
Tack för alla fina kommentarer
som ni gett er tid att skriva :D
*
kram Tini 



6 kommentarer:

Kristina sa...

Hejsan, verkligt fin ljusmanskett du hittat! Ibland bara måste man köpa då an hittar nåt som bara är rätt :)
Ha ett riktigt skönt veckoslut du med!

Rosa i huset i vitt sa...

Jättefin var den ...försöker också att inte köpa på mig för mycket ...men det är svårt ibland
ha en fin helg
kram Rosa

AnniK sa...

Kauniit löydöt!

choicesbyannie sa...

Jättefint fynd.
Fin helg till dig
Kram
Annie

House and Garden by Bia sa...

Jaa tänk om man kunde sluta och köpa allt möjligt på loppisar, hihi....i morgon ska jag som du vet stå och sälja på Loppis i Parken...det är så himla kul och alltid får man sälja något ;)...men inte märker jag att prylarna tar slut här inte, haha...
Trevlig helg
Bia

Vitt hus med svarta knutar sa...

Både ljusstaken och manschetten är jättefina. Ljusstakar får man aldrig för många av, nu vill man ju tända massor av ljus också.
Kram,
Regina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...